شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۹۰
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، خدمات درمانی و بهداشتی رایگان در بخش ریگ شهرستان گناوه به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر ارایه شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و اقشار بی بضاعت و نیازمند به مدت 3 روز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ویزیت و از خدمات درمانی رایگان بهره می برند.

مرادعلی فولادوند افزود: خدمات این سازمان درقالب طرح دکتر شهید رهنمون (جهادگران سلامت) و به مناطق جغرافیایی که از قبل تعیین شده ارایه می شود.

وی اظهارکرد: عمده خدمات ارایه شده در رشته های چشم پزشکی، داخلی، اطفال، کلیه و مجاری ادراری و قلب است که علاوه بر بخش ریگ در شهرستان دیلم نیز این خدمات انجام می شود.

وی گفت: درصورتیکه بیماران مراجعه کننده دچار مشکلی باشند برای ادامه روند درمان خود به بیمارستان های مرکز استان ارجاع و رایگان به آنان خدمت ارایه می شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از همکاری سپاه شهرستان های گناوه ودیلم، دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و مجمع خیرین استان در اجرای این برنامه تقدیر کرد.

سیدعلی پاک نژاد فرماندا گناوه گفت: شغل پزشکی جایگاه بالا و محاسن زیادی دارد و لذتی که دراین حرفه وجود دارد در کمتر شغلی وجود دارد.

امام جمعه بندرریگ هم از پزشکان با اهدای لوح تقدیر کرد و گفت: شغل پزشکی در جامعه دارای جایگاه بسیار والایی است و دربین مردم از احترام خاصی برخوردار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر